Skip Navigation LinksCímlap > Információk


Információk

Céginformációk

  • Cégnév: MySoft Bt.
  • Alapítva: 2006. január 25.
  • Cégjegyzékszám: 01-06-772-796
  • Statisztikai számjel: 22256168-4799-212-01
  • Adószám: 22256168-2-42
  • Közösségi adószám: HU22256168
  • Székhely: 1067 Budapest, Eötvös utca 19.
  • Bankszámlaszám: CIB: 10701032-43552706-51100005
  • IBAN-HUF: HU46 1070 1032 4355 2706 5110 0005
  • IBAN-EUR: HU04 1070 1032 4355 2706 5000 0005
  • IBAN-USD: HU80 1070 1032 4355 2706 5010 0002
  • SWIFT CODE: CIBHHUHB

Nyitvatartás

TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NYITVATARTÁSA

06 (70) 633-40-44

  • 10:00 - 18:00 - Hétfő
  • 10:00 - 18:00 - Kedd
  • 10:00 - 18:00 - Szerda
  • 10:00 - 18:00 - Csütörtök
  • 10:00 - 18:00 - Péntek
  • ZÁRVA - Szombat
  • ZÁRVA - Vasárnap

ÜGYFÉLFOGADÁS NYITVATARTÁSA

1067 Budapest, Eötvös u. 19.

  • 16:00 - 18:00 - Hétfő
  • 16:00 - 18:00 - Kedd
  • 16:00 - 18:00 - Szerda
  • 16:00 - 18:00 - Csütörtök
  • 16:00 - 18:00 - Péntek
  • ZÁRVA - Szombat
  • ZÁRVA - Vasárnap

Rólunk

Cégünk 2006-os alapítása óta folyamatos növekedést mutat. Főként notebookokat és PC-ket forgalmazunk, de kínálatunk egyre inkább bővül más termékekkel. A gyártókkal jó kapcsolatot ápolunk, melyet hivatalos regisztrált partneri státuszaink jeleznek.

Üzletpolitikánk 4 alapelvre épül, melyek a következők.

Pontosság: Webáruházunk óránként frissül, így mindig az aktuális árak és a legkorábbi átvételi időpontok szerepelnek a termék adatlapokon. Igyekszünk minél pontosabb és részletesebb információval szolgálni az általunk forgalmazott termékekről.

Gyorsaság: 12 óráig leadott rendelések aznap átvehetőek vagy másnapra ki tudjuk szállíttatni Magyarország területén belül bárhova.

Kapcsolattartás: Minden rendelést telefonon visszaigazolunk és egyeztetünk az átvétellel, szállítással kapcsolatban. Fontos a vásárlóink véleménye, ezért az árukereső.hu weboldal segítségével minden ügyfelünknek lehetősége van megosztani véleményét egy kérdőív formájába velünk és a többi leendő vásárlóval.

Megbízhatóság: Garantáljuk, hogy azt a terméket kapja, amit a weboldalunkon keresztül megrendelt. Továbbá, hogy csomagja 1 munkanap alatt megérkezik otthonába.

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

  • Hogyan tudok rendelést leadni?
    A honlapon keresztül tud rendelést leadni.
  • Van raktáron a termék, illetve mikor tudom átvenni?
    A honlapon található adatok óránként frissülnek, ezért mindig az aktuális ár- és készletinformációk szerepelnek a termék adatlapokon.
    Amennyiben elérhető a termék, akkor alatta szerepel mondatba fogalmazva, hogy melyek a legkorábbi átvételi időpontok személyes átvétel és kiszállítás esetén.
  • Vannak kiállított készülékek?
    Bemutatóteremmel nem rendelkezünk, ezért kiállított termékeink nincsenek.
  • Van lehetőség részletfizetésre, hitelre?
    Nem, nincs lehetőség részletfizetésre, hitelre.
  • Van lehetőség bankkártyával történő fizetésre?
    Igen, van lehetőség bankkártyás fizetésre.

Rendelés menete

  • Regisztráljon!
  • Jelentkezzen be!
  • Jelenítse meg a kiválasztott termék teljes adatlapját!
  • Tegye a kívánt mennyiséget a kosárba!
  • A kosárból adja fel a rendelését!
  • Telefonon visszaigazoljuk rendelését!

Pixelgarancia szolgáltatás

  • Pixelgarancia szolgáltatásunk nélkül vásárolt notebook pixelhibáira az ISO Class II-es szabvány érvényes. Ez a szabvány megenged a kijelzőmérettől függően bizonyos számú pixel vagy alpixel hibát, ami nem minősül garanciális hibának, így a márkaszerviz nem fogja kijavítani (kicserélni a kijelzőt).
    Bővebben itt olvashat a szabványról: ISO Class II
  • Abban az esetben, ha Önnek ez nem elfogadható és szeretne garantáltan pixelhibamentes notebookot vásárolni, akkor válassza notebook vásárlása mellé pixelgarancia szolgáltatásunkat.
  • Pixelgarancia szolgáltatásunkkal a vásárlástól számított 10 munkanapon belül akár egyetlen pixel vagy alpixel hiba jelentkezése esetén kicseréljük Önnek készülékét egy ugyanolyan új készülékre.
  • A pixelgarancia szolgáltatásnak és a notebooknak egy számlán kell szerepelnie.
  • A pixelgarancia szolgáltatás azzal a nappal indul, amikor Ön a készüléket kézhezkapta. Személyes átvétel esetén ez egyértelműen a vásárlás napja, kiszállítás esetén az a nap, amikor Ön átvette a futártól a csomagot.
  • Amint jelentkezett egy pixelhiba a kijelzőn, akkor azt jelezze elérhetőségünk valamelyikén és intézzük is a készülék cseréjét. Személyesen átvett notebook esetén Önnek kell elfáradnia ügyfélszolgálatunkra csere esetén. Ha házhozszállítással rendelte notebookját, akkor sem jelent Önnek többletköltséget a csere lebonyolítása, a szállítási díjakat mi álljuk.

Fizetési és szállítási feltételek

Kiszállítás Magyarország területén (ELŐREUTALÁS)

  • Díja: ingyenes
  • Bankszámlánkra kell elutalni a vételárat.
  • Amint megérkezett az összeg bankszámlánkra, küldjük a csomagot Önnek.
  • Sprinter futárszolgálat szállítja ki a rendeléseket.
  • Minden csomagot 1 munkanapos szállítással küldünk, így a rendelést követő munkanapon már Önnél is van a csomag.
  • Minden csomagra biztosítást kötünk.
  • A számla mindig a csomagban van.

Kiszállítás Magyarország területén (UTÁNVÉT)

  • Díja: ingyenes
  • Maximum bruttó 500 000 Ft-ig tudunk utánvéttel csomagot küldeni, ezen összeg felett előreutalással, bankkártyáva tud fizetni.
  • A futárnak kell kifizetni a vételárat, a szállítási díjjal együtt.
  • Sprinter futárszolgálat szállítja ki a rendeléseket.
  • Minden csomagot 1 munkanapos szállítással küldünk, így a rendelést követő munkanapon már Önnél is van a csomag.
  • Minden csomagra biztosítást kötünk.
  • A számla mindig a csomagban van.

Kiszállítás Magyarország területén (BANKKÁRTYA)

  • Díja: ingyenes
  • CIB on-line fizetés.
  • CIB on-line fizetési tájékoztató
  • CIB on-line fizetés GYIK
  • Sprinter futárszolgálat szállítja ki a rendeléseket.
  • Minden csomagot 1 munkanapos szállítással küldünk, így a rendelést követő munkanapon már Önnél is van a csomag.
  • Minden csomagra biztosítást kötünk.
  • A számla mindig a csomagban van.

Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (ELŐREUTALÁS)

  • Díja: ingyenes
  • Bankszámlánkra kell elutalni a vételárat.
  • Amint megérkezett az összeg bankszámlánkra, átveheti a csomagot ügyfélszolgálatunkon.
  • Cím: 1067 Budapest, Eötvös u. 19.
  • Hétköznap 16-18 óra között tudja átvenni személyesen.

Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (KÉSZPÉNZ)

  • Díja: ingyenes
  • Cím: 1067 Budapest, Eötvös u. 19.
  • Hétköznap 16-18 óra között tudja átvenni személyesen.

Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (BANKKÁRTYA)

  • Díja: ingyenes
  • Cím: 1067 Budapest, Eötvös u. 19.
  • Hétköznap 16-18 óra között tudja átvenni személyesen.

Garanciális szervizek

ACER - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Acer központi ügyfélszolgálat
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

ASUS - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • ASUS központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 505-45-61
  • FixDirect Kft.
    • 06 (1) 452-46-70
    • 1033 Budapest, Huszti út 34.
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

DELL - Helyszíni garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • Dell központi ügyfélszolgálat
    • 06 (80) 016-157
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Következő munkanapon kiszáll a szerviz a megadott címre és megjavítja a készüléket.

DELL - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • C Szerviz Kft.
    • 06 (1) 451-35-80
    • 2040 Buaörs, Vasút u. 15.
    • 1134 Budapest, Lehel út 12.
  • HumanSoft Kft.
    • 06 (1) 270-76-60
    • 1037 Budapest, Montevideo u. 8.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

FUJITSU - Helyszíni garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Fujitsu központi ügyfélszolgálat
    • 06 (40) 200-440
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Következő munkanapon kiszáll a szerviz a megadott címre és megjavítja a készüléket.

FUJITSU - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Fujitsu központi ügyfélszolgálat
    • 06 (40) 200-440
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

HP - Helyszíni garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • HP központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 382-11-11
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Következő munkanapon kiszáll a szerviz a megadott címre és megjavítja a készüléket.

HP - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • HP központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 777-75-45
  • Aloha Informatika Kft.
    • 06 (1) 361-42-60
    • 1117 Budapest, Irinyi József u. 30.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

HP Pavilion - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • HP Pavilion központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 235-47-99
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

LENOVO THINKPAD - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Aloha Informatika Kft.
    • 06 (1) 361-42-60
    • 1117 Budapest, Irinyi József u. 30.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

LENOVO IDEAPAD - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Lenovo IdeaPad központi ügyfélszolgálat
    • 06 (23) 801-729
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

Microsoft- Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • FixDirect Kft.
    • 06 (1) 452-46-70
    • 1033 Budapest, Huszti út 34.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

MIO - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • MIO központi ügyfélszolgálat
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

Packard Bell - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Packard Bell központi ügyfélszolgálat
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

SAMSUNG - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Samsung központi ügyfélszolgálat
    • 06 (80) 726-78-64
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

SONY - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • Sony központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 777-9151
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Nem kell becsomagolni a készüléket, mert a futár hoz magával dobozt, mikor jön a készülékért.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

TOSHIBA - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • FixDirect Kft.
    • 06 (1) 452-46-70
    • 1033 Budapest, Huszti út 34.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

Epson - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Profi Elektronikai Szerviz Kft.
    • 06 (1) 814-80-90
    • 1041 Budapest, Lőrinc utca 18.
  • R.A. Trade Kft.
    • 06 (23) 502-880
    • 2040 Budaörs, Törökbálinti út 23.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

mysoft garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • MySoft Bt.
    • 06 (70) 633-40-44
    • 1067 Budapest, Eötvös u. 19.

Üzletszabályzat és általános szerződési feltételek

Jelen üzletszabályzatban foglaltak – beleértve a megrendelésre és szállításra vonatkozó feltételek is – a webáruházban (interneten keresztül történő vásárlás) való vásárlás esetén érvényesek.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról:
http://mysoft.hu/information.aspx#aszf

Ha le szeretné menteni, vagy ki szeretné nyomtatni az ÁSZF-et, kérem kattintson ide:
http://mysoft.hu/aszf/aszf_mysoft.pdf

1. Általános adatok

  • A webáruház üzemeltetője:
    • MySoft Számítástechnikai Betéti Társaság
  • Székhely (és egyben a panaszkezelés helye):
    • 1067 Budapest, Eötvös utca 19.
  • Alapítva:
    • 2006. január 25.
  • Cégjegyzékszám:
    • 01-06-772796
  • A bejegyző hatóság megnevezése:
    • Fővárosi Törvényszék, mint cégbíróság
  • Adószám:
    • 22256168-2-42
  • Közösségi adószám:
    • HU22256168
  • Bankszámlaszám:
    • CIB: 10701032-43552706-51100005
  • Képviselő neve:
    • Macsinka Zsolt
  • Mobil:
    • +36 (70) 633-40-44
  • Üzletkör a kereskedelmi tevékenység végzéséről szóló 210/2009.(IX.29.) Kormány rendelet szerint:
    • 19. számítógépes hardver és szoftver termék
  • Az internetszolgáltató adatai:
    • Szervernet Kft.
    • Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. 5.em.
    • Adószám: 13451516-2-41
    • Cégjegyzékszám: 01-09-735858
    • info@szervernet.hu
    • +36 30 257-14-02

2. Vevőszolgálat

  • Postai úton:
    • Posta cím: 1067 Budapest, Eötvös utca 19.
  • Telefonon:
    • Hétköznap: 10:00 - 18:00 óra között
    • Telefonszám: +36 (70) 633-40-44
  • Elektronikus úton:
    • www.mysoft.hu
    • info@mysoft.hu
  • A vevőszolgálat által nyújtott szolgáltatások:
    • regisztrációk kezelése
    • megrendelések feldolgozása (hétfőtől – péntekig)
    • kiszállítások intézése (hétfőtől – péntekig)
    • információ szolgáltatás
    • vásárlói észrevételek kezelése
    • reklamációk kezelése

A webáruház oldalait bárki korlátozás nélkül megtekintheti, véleményét, észrevételeit közölheti.

A honlap frissítése napi rendszerességgel történik.

3. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2015. augusztus 16. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

4. Regisztráció

A web áruházban regisztrált felhasználók vásárolhatnak. A regisztráció a webáruház honlapján található regisztrációs űrlap kitöltésével történik. Az érvényes regisztrációhoz a következő adatok hiánytalan és pontos kitöltése szükséges név, irányítószám, település neve, utca, házszám, telefon, e-mail cím, a regisztráló által választott jelszó, a jelszó megerősítése.

A MySoft Bt. a regisztrációs űrlap hibás (szándékosság, vagy gondatlanság esetén is) kitöltésével összefüggő valamennyi következményért kizárja a felelősségét.

A MySoft Bt. kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztráció során megadásra kerülő személyes adatokat az adatvédelmi törvénynek és az adatkezelési tájékoztatójában meghatározott alapelveknek megfelelően kezeli. Az adatkezelési tájékoztató az alábbi linken érhető el:
http://mysoft.hu/aszf/Adatkezelési_tájékoztató_mysoft.pdf

A MySoft Bt. a sikeres regisztrációt e-mail-ben igazolja vissza.

5. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (azaz az ár bruttó ár), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, melyről itt tájékozódhat: http://mysoft.hu/information.aspx#Feltetelek
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

6. Rendelés

A felhasználónak a sikeres regisztrációt követően van lehetősége a webáruházból termék vagy szolgáltatás megrendelésére.

Termék megrendelése a kiválasztott termék adatlapjának megjelenítése után a termék kosárba helyezésével kezdeményezhető. Amennyiben meggondolta magát, a terméket a kosarából az X gombbal tudja kitörölni.

Szolgáltató a vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Ez elektronikus visszaigazoláson felül – a rendelés végleges visszaigazolásához - szükséges telefonon történő visszaigazolás is, ekkor minden termék-, készlet- és árinformáció még egyszer ellenőrzésre kerül, majd ha minden adat stimmel a rendelés véglegesítésre kerül.

A rendelés feladása során a felhasználó a következő fizetési és szállítási feltételek közül választhat:

  • Előrefizetés (kizárólag a Magyarország területére)
    • A felhasználó ennél a fizetési módnál a termék vételárát és a szállítás díját banki átutalással előre kifizeti a MySoft Bt-nek.
    • A MySoft Bt. fenti összegeknek a bankszámláján történő jóváírás napján intézkedik a megrendelés Sprinter futárszolgálattal történő kiszállításáról.
    • A MySoft Bt. a vételár és szállítási díj bankszámláján történő jóváírásától számított 1 munkanap alatt vállalja a csomag kiszállítását.
    • Az áru számlája a csomagban kerül elhelyezésre, a MySoft Bt. minden csomagra biztosítást köt.
  • Utánvét (kizárólag a Magyarország területére)
    • A MySoft Bt. ezt a fizetési módot kizárólag bruttó 500.000 Ft összegű megrendelésig tudja vállalni.
    • A MySoft Bt. az érvényes, telefonon visszaigazolt megrendelés napjától számított 1 munkanap alatt vállalja a csomag kiszállítását.
    • A MySoft Bt. ennél a fizetési módnál az érvényes megrendelést követően azonnal intézkedik az áru Sprinter futárszolgálattal történő kiszállításáról.
    • A felhasználó a megrendelt áru vételárát és a szállítás díját a futárnak köteles kifizetni az áru átvételével egy időben.
    • Az áru számlája a csomagban kerül elhelyezésre, a MySoft Bt. minden csomagra biztosítást köt.
  • Személyes átvétel az ügyfélszolgálaton
    • Személyes átvétellel a MySoft Bt. abban az esetben adja ki a megrendelt árut ha:
      -a felhasználó a vételárat banki átutalással már megfizette és az összeg a MySoft Bt. számláján jóváírásra került, vagy
      -a felhasználó a vételárat az áru átadásával egy időben készpénzben kifizeti (bankkártyás kifizetésre is van lehetőség az ügyfélszolgálaton)
    • Személyes átvétel a 1067 Budapest, Eötvös utca 19. (kapucsengő: 24-es) szám alatt történik, hétfő – péntek 16-18 óra közötti időszakban.
  • A részletes szállítási díjakat itt tekintheti meg

Az esetleges adatbeviteli hibákat a Fiókadatok menüpontban tudja javítani:
http://mysoft.hu/userdata.aspx

7. Garancia

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

Nem érvényesíthető a jótállási, vagy szavatossági igény, ha a hiba rendeltetésellenes, vagy a kezelési útmutatóban foglaltaktól eltérő használat miatt következik be, vagy abban az esetben ha a jótállási/szavatossági időszak alatt az áru jótállási jegyén felsorolt szervizeken kívül más javítóhely végez javítást.

A MySoft Bt. a pixelhibára vonatkozó garanciára a nemzetközi ISO 13406 ClassII szabványt alkalmazza.

8. A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

9. Elállási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

a. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
c. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
d. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
e. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Nem jogosult a fogyasztónak minősülő felhasználó élni az elállási jogával abban az esetben sem, ha a megrendelt laptopon u.n. előtelepített operációs szoftver van és a MySoft Bt. a visszahozott árunál azt állapítja meg, hogy a felhasználó a szoftvert a gép bekacsolását követően telepítette a gépre.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

10. Adatvédelem

A MySoft Bt. a webáruház működésével kapcsolatos személyes adatokat az adatvédelmi biztos részéről NAIH-60006/2012 szám alatt történt nyilvántartásba bevétel alapján kezeli. A MySoft Bt. a személyes adatok kezelése során az 1992. évi LXIII. törvény, valamint a 2001. évi CVIII. Törvény 13/A.§ (1) – (9) bekezdéseiben foglalt szabályok szerint jár el.
Az adatkezelési tájékoztató az alábbi linken érhető el:
http://mysoft.hu/aszf/Adatkezelési_tájékoztató_mysoft.pdf

11. Szerzői jogok

A Szolgáltató fenntart magának minden jogot az MySoft.hu weboldalon, azok bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.

Miután a Mysoft.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a MySoft.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A MySoft.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire. A szolgáltatások igénybevétele semmilyen körülmények között sem eredményezheti, hogy a forráskódot bárki visszafejtse, visszafordítsa, vagy bármely más módon megsértse a Szolgáltató szellemi alkotásokhoz fűződő jogait.

Tilos továbbá a MySoft.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a MySoft.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető (pl. keresőrobot, vagy bármely más visszafejtő).

Az MySoft.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

Felhasználó a weboldal egyes részeit saját felhasználás céljából a merevlemezére lementheti, vagy kinyomtathatja, ám ebben az esetben sem válik jogosulttá a weboldal így többszörözött részének a tovább használatára, terjesztésére, fénymásolására, átvételére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, a tartalom kereskedelmi forgalomba történő hozatalára.

12. Banner-hirdetők felelőssége

Jogszabályban meghatározott kivételekkel az MySoft.hu-n a Hirdető által elhelyezett Hirdetések, promóciós anyagok, vagy egyéb anyagok tartalmáért illetve jogtisztaságáért, valamint a szolgáltatás használatért kizárólag a hirdetőt terheli a felelősség. Hirdetésének tartalmáért, megjelenítéséért, az információk valóságáért kizárólag a Hirdető felel.

A Szolgáltató kizárja felelősségét mindazon károkért és hátrányokért, elmaradt haszonért, amelyek az Mysoft.hu-n elhelyezett anyagokból származnak, beleértve a harmadik félnek okozott károkat is.

Továbbá az MySoft.hu üzemeltetői semmilyen felelősséget nem vállalnak a rendszer használatából adódó károkért, illetve bármilyen jogsértésért, beleértve a szellemi tulajdonjogokat is.

13. Vegyes rendelkezések

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembe vételével a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét.

14. Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.

Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

Vagy területi szerveihez:

Budapest Főváros Kormányhivatala
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Fogyasztóvédelmi Osztály vezetője: Dr Bobál Pál,
Fogyasztói Kapcsolatok Osztály vezetője Selmeczi Zsuzsanna
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36-1 450-2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

Ügyfélszolgálat (rezsipont):
Hatósági Tanácsadó Iroda:

Személyes ügyfélszolgálat (1052 Budapest, Városház u. 7.):
Kedd: 09.00-13.00; 14.00-16.00
Csütörtök: 09.00-13.00; 14.00-16.00
Péntek: 10.00-12.00
telefonos ügyfélfogadás: +36-1/450-2598
Hétfőtől- Csütörtökig: 09.00-13.00; 14.00-16.00
Pénteken:09.00-13.00

Fogyasztóvédelmi Rezsipont:

Személyes ügyfélszolgálat (1052 Budapest, Városház u. 7.):
Hétfő: 09.00-13.00; 14.00-16.00
Szerda: 09.00-13.00; 14.00-16.00
telefonos ügyfélfogadás: +36-1/450-2592
Hétfőtől- Csütörtökig: 09.00-13.00; 14.00-16.00
Pénteken: 09.00-13.00
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja:
http://www.nfh.hu/teruleti

Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja:
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

15. Záró rendelkezések

A MySoft Bt. fenntartja a jogot arra, hogy a www.mysoft.hu oldalon található információkat, termék és szolgáltatáslistát, termék leírásokat előzetes bejelentés nélkül megváltoztassa, valamint az üzletszabályzat rendelkezéseit módosítsa.