Skip Navigation LinksCímlap > Információk


Információk

Céginformációk

  • Cégnév: MySoft Bt.
  • Alapítva: 2006. január 25.
  • Cégjegyzékszám: 01-06-772-796
  • Statisztikai számjel: 22256168-4799-212-01
  • Adószám: 22256168-2-42
  • Közösségi adószám: HU22256168
  • Székhely: 1067 Budapest, Eötvös utca 19.
  • Bankszámlaszám: CIB: 10701032-43552706-51100005
  • IBAN-HUF: HU46 1070 1032 4355 2706 5110 0005
  • IBAN-EUR: HU04 1070 1032 4355 2706 5000 0005
  • IBAN-USD: HU80 1070 1032 4355 2706 5010 0002
  • SWIFT CODE: CIBHHUHB

Nyitvatartás

TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NYITVATARTÁSA

06 (70) 633-40-44

  • 10:00 - 18:00 - Hétfő
  • 10:00 - 18:00 - Kedd
  • 10:00 - 18:00 - Szerda
  • 10:00 - 18:00 - Csütörtök
  • 10:00 - 18:00 - Péntek
  • ZÁRVA - Szombat
  • ZÁRVA - Vasárnap

ÜGYFÉLFOGADÁS NYITVATARTÁSA

1067 Budapest, Eötvös u. 19.

  • 16:00 - 18:00 - Hétfő
  • 16:00 - 18:00 - Kedd
  • 16:00 - 18:00 - Szerda
  • 16:00 - 18:00 - Csütörtök
  • 16:00 - 18:00 - Péntek
  • ZÁRVA - Szombat
  • ZÁRVA - Vasárnap

Rendelés menete

  • Regisztráljon!
  • Jelentkezzen be!
  • Jelenítse meg a kiválasztott termék teljes adatlapját!
  • Tegye a kívánt mennyiséget a kosárba!
  • A kosárból adja fel a rendelését!
  • Telefonon visszaigazoljuk rendelését!

Pixelgarancia szolgáltatás

  • Pixelgarancia szolgáltatásunk nélkül vásárolt notebook pixelhibáira az ISO Class II-es szabvány érvényes. Ez a szabvány megenged a kijelzőmérettől függően bizonyos számú pixel vagy alpixel hibát, ami nem minősül garanciális hibának, így a márkaszerviz nem fogja kijavítani (kicserélni a kijelzőt).
    Bővebben itt olvashat a szabványról: ISO Class II
  • Abban az esetben, ha Önnek ez nem elfogadható és szeretne garantáltan pixelhibamentes notebookot vásárolni, akkor válassza notebook vásárlása mellé pixelgarancia szolgáltatásunkat.
  • Pixelgarancia szolgáltatásunkkal a vásárlástól számított 10 munkanapon belül akár egyetlen pixel vagy alpixel hiba jelentkezése esetén kicseréljük Önnek készülékét egy ugyanolyan új készülékre.
  • A pixelgarancia szolgáltatásnak és a notebooknak egy számlán kell szerepelnie.
  • A pixelgarancia szolgáltatás azzal a nappal indul, amikor Ön a készüléket kézhezkapta. Személyes átvétel esetén ez egyértelműen a vásárlás napja, kiszállítás esetén az a nap, amikor Ön átvette a futártól a csomagot.
  • Amint jelentkezett egy pixelhiba a kijelzőn, akkor azt jelezze elérhetőségünk valamelyikén és intézzük is a készülék cseréjét. Személyesen átvett notebook esetén Önnek kell elfáradnia ügyfélszolgálatunkra csere esetén. Ha házhozszállítással rendelte notebookját, akkor tudunk érte futárt küldeni, melynek díja bruttó 3 000 Ft.

Fizetési és szállítási feltételek

Kiszállítás Magyarország területén (ELŐREUTALÁS)

  • Díja: ingyenes
  • Bankszámlánkra kell elutalni a vételárat.
  • Amint megérkezett az összeg bankszámlánkra, küldjük a csomagot Önnek.
  • Sprinter futárszolgálat szállítja ki a rendeléseket.
  • Minden csomagot 1 munkanapos szállítással küldünk, így a rendelést követő munkanapon már Önnél is van a csomag.
  • Minden csomagra biztosítást kötünk.
  • A számla mindig a csomagban van.

Kiszállítás Magyarország területén (UTÁNVÉT)

  • Díja: ingyenes
  • Maximum bruttó 500 000 Ft-ig tudunk utánvéttel csomagot küldeni, ezen összeg felett előreutalással, bankkártyáva tud fizetni.
  • A futárnak kell kifizetni a vételárat, a szállítási díjjal együtt.
  • Sprinter futárszolgálat szállítja ki a rendeléseket.
  • Minden csomagot 1 munkanapos szállítással küldünk, így a rendelést követő munkanapon már Önnél is van a csomag.
  • Minden csomagra biztosítást kötünk.
  • A számla mindig a csomagban van.

Kiszállítás Magyarország területén (BANKKÁRTYA)

  • Díja: ingyenes
  • CIB on-line fizetés.
  • CIB on-line fizetési tájékoztató
  • CIB on-line fizetés GYIK
  • Sprinter futárszolgálat szállítja ki a rendeléseket.
  • Minden csomagot 1 munkanapos szállítással küldünk, így a rendelést követő munkanapon már Önnél is van a csomag.
  • Minden csomagra biztosítást kötünk.
  • A számla mindig a csomagban van.

Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (ELŐREUTALÁS)

  • Díja: ingyenes
  • Bankszámlánkra kell elutalni a vételárat.
  • Amint megérkezett az összeg bankszámlánkra, átveheti a csomagot ügyfélszolgálatunkon.
  • Cím: 1067 Budapest, Eötvös u. 19.
  • Hétköznap 16-18 óra között tudja átvenni személyesen.

Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (KÉSZPÉNZ)

  • Díja: ingyenes
  • Cím: 1067 Budapest, Eötvös u. 19.
  • Hétköznap 16-18 óra között tudja átvenni személyesen.

Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (BANKKÁRTYA)

  • Díja: ingyenes
  • Cím: 1067 Budapest, Eötvös u. 19.
  • Hétköznap 16-18 óra között tudja átvenni személyesen.

Garanciális szervizek

ACER - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Acer központi ügyfélszolgálat
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

ASUS - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • ASUS központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 505-45-61
  • FixDirect Kft.
    • 06 (1) 452-46-70
    • 1033 Budapest, Huszti út 34.
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

Brother - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • Brother központi ügyfélszolgálat

DELL - Helyszíni garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • Dell központi ügyfélszolgálat
    • 06 (80) 016-157
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Következő munkanapon kiszáll a szerviz a megadott címre és megjavítja a készüléket.

DELL - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • C Szerviz Kft.
    • 06 (1) 451-35-80
    • 2040 Budaörs, Vasút u. 15.
    • 1134 Budapest, Lehel út 12.
  • HumanSoft Kft.
    • 06 (1) 270-76-60
    • 1037 Budapest, Montevideo u. 8.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

FUJITSU - Helyszíni garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Fujitsu központi ügyfélszolgálat
    • 06 (40) 200-440
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Következő munkanapon kiszáll a szerviz a megadott címre és megjavítja a készüléket.

Epson - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Epson központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 577-99-32
  • Profi Elektronikai Szerviz Kft.
    • 06 (1) 814-85-69
    • 1041 Budapest, Lőrinc utca 18.
  • R.A. Trade Kft.
    • 06 (23) 502-880
    • 2040 Budaörs, Törökbálinti út 23.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

FUJITSU - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Fujitsu központi ügyfélszolgálat
    • 06 (40) 200-440
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

HP - Helyszíni garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • HP központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 382-11-11
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Következő munkanapon kiszáll a szerviz a megadott címre és megjavítja a készüléket.

HP - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • HP központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 777-75-45
  • Aloha Informatika Kft.
    • 06 (1) 361-42-60
    • 1117 Budapest, Irinyi József u. 30.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

HP Pavilion - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • HP Pavilion központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 235-47-99
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

Kyocera - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • FixDirect Kft.
    • 06 (1) 452-46-70
    • 1033 Budapest, Huszti út 34.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

LENOVO THINKPAD - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Aloha Informatika Kft.
    • 06 (1) 361-42-60
    • 1117 Budapest, Irinyi József u. 30.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

LENOVO IDEAPAD - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Lenovo IdeaPad központi ügyfélszolgálat
    • 06 (23) 801-729
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

Microsoft- Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • FixDirect Kft.
    • 06 (1) 452-46-70
    • 1033 Budapest, Huszti út 34.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

MIO - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • MIO központi ügyfélszolgálat
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

Packard Bell - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Packard Bell központi ügyfélszolgálat
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Be kell csomagolni a készüléket, lehetőleg az eredeti csomagolásba vagy annak megfelelően.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

SAMSUNG - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Samsung központi ügyfélszolgálat
    • 06 (80) 726-78-64
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

SONY - Ingyenes háztól-házig szállításos garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • Sony központi ügyfélszolgálat
    • 06 (1) 777-9151
  • Menete
    • Be kell jelenteni a hibát.
    • Nem kell becsomagolni a készüléket, mert a futár hoz magával dobozt, mikor jön a készülékért.
    • Jön a futár a készülékért, elviszi.
    • Megjavítja a szerviz a készüléket.
    • Hozza a futár a megjavított készüléket ugyanarra a címre, ahol felvette.

TOSHIBA - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • FixDirect Kft.
    • 06 (1) 452-46-70
    • 1033 Budapest, Huszti út 34.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

TP-LINK - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • TP-LINK központi ügyfélszolgálat
    • 06 (80) 021 018
  • C Szerviz Kft.
    • 06 (1) 451-35-80
    • 2040 Budaörs, Vasút u. 15.
    • 1134 Budapest, Lehel út 12.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

Xerox - Szervizgarancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
    • Jótállási jegy
  • Profi Elektronikai Szerviz Kft.
    • 06 (1) 814-80-80
    • 1041 Budapest, Lőrinc utca 18.
  • Copy Depo Hungary Kft.
    • 06 (1) 383-15-80
    • 1141 Budapest, Mogyoródi út 84.
  • Menete
    • Be kell vinni a hibás készüléket a márkaszervizbe.

mysoft garancia

  • Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
    • Számlamásolat
  • MySoft Bt.
    • 06 (70) 633-40-44
    • 1067 Budapest, Eötvös u. 19.

Üzletszabályzat és általános szerződési feltételek

Jelen üzletszabályzatban foglaltak – beleértve a megrendelésre és szállításra vonatkozó feltételek is – a webáruházban (interneten keresztül történő vásárlás) való vásárlás esetén érvényesek.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról:
http://mysoft.hu/information.aspx#aszf

Ha le szeretné menteni, vagy ki szeretné nyomtatni az ÁSZF-et, kérem kattintson ide:
http://mysoft.hu/aszf/aszf_mysoft.pdf

1. Általános adatok

  • A webáruház üzemeltetője:
    • MySoft Számítástechnikai Betéti Társaság
  • Székhely (és egyben a panaszkezelés helye):
    • 1067 Budapest, Eötvös utca 19.
  • Alapítva:
    • 2006. január 25.
  • Cégjegyzékszám:
    • 01-06-772796
  • A bejegyző hatóság megnevezése:
    • Fővárosi Törvényszék, mint cégbíróság
  • Adószám:
    • 22256168-2-42
  • Közösségi adószám:
    • HU22256168
  • Bankszámlaszám:
    • CIB: 10701032-43552706-51100005
  • Képviselő neve:
    • Macsinka Zsolt
  • Mobil:
    • +36 (70) 633-40-44
  • Üzletkör a kereskedelmi tevékenység végzéséről szóló 210/2009.(IX.29.) Kormány rendelet szerint:
    • 19. számítógépes hardver és szoftver termék
  • Az internetszolgáltató adatai:
    • Szervernet Kft.
    • Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. 5.em.
    • Adószám: 13451516-2-41
    • Cégjegyzékszám: 01-09-735858
    • info@szervernet.hu
    • +36 30 257-14-02

2. Vevőszolgálat

  • Postai úton:
    • Posta cím: 1067 Budapest, Eötvös utca 19.
  • Telefonon:
    • Hétköznap: 10:00 - 18:00 óra között
    • Telefonszám: +36 (70) 633-40-44
  • Elektronikus úton:
    • www.mysoft.hu
  • A vevőszolgálat által nyújtott szolgáltatások:
    • regisztrációk kezelése
    • megrendelések feldolgozása (hétfőtől – péntekig)
    • kiszállítások intézése (hétfőtől – péntekig)
    • információ szolgáltatás
    • vásárlói észrevételek kezelése
    • reklamációk kezelése

A webáruház oldalait bárki korlátozás nélkül megtekintheti, véleményét, észrevételeit közölheti.

A honlap frissítése napi rendszerességgel történik.

3. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2017. május 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

4. Regisztráció

A web áruházban regisztrált felhasználók vásárolhatnak. A regisztráció a webáruház honlapján található regisztrációs űrlap kitöltésével történik. A regisztrációhoz e-mail cím és jelszó megadása szükséges. A rendelés feladásakor tudja megadni a számlázási és szállítási adatokat. A téves adatok módosítására az címre küldött üzenettel lehetséges.

A MySoft Bt. a regisztrációs űrlap hibás (szándékosság, vagy gondatlanság esetén is) kitöltésével összefüggő valamennyi következményért kizárja a felelősségét.

A MySoft Bt. kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztráció során megadásra kerülő személyes adatokat az adatvédelmi törvénynek és az adatkezelési tájékoztatójában meghatározott alapelveknek megfelelően kezeli. Az adatkezelési tájékoztató az alábbi linken érhető el:
http://mysoft.hu/aszf/Adatkezelési_tájékoztató_mysoft.pdf

A MySoft Bt. a sikeres regisztrációt e-mail-ben igazolja vissza.

Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

5. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (azaz az ár bruttó ár), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, melyről itt tájékozódhat: http://mysoft.hu/information.aspx#Feltetelek
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

6. Rendelés

A felhasználónak a sikeres regisztrációt követően van lehetősége a webáruházból termék vagy szolgáltatás megrendelésére.

Termék megrendelése a kiválasztott termék adatlapjának megjelenítése után a termék kosárba helyezésével kezdeményezhető. Amennyiben meggondolta magát, a terméket a kosarából az X gombbal tudja kitörölni.

Szolgáltató a vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Ez elektronikus visszaigazoláson felül – a rendelés végleges visszaigazolásához - szükséges telefonon történő visszaigazolás is, ekkor minden termék-, készlet- és árinformáció még egyszer ellenőrzésre kerül, majd ha minden adat stimmel a rendelés véglegesítésre kerül.

A rendelés feladása során a felhasználó a következő fizetési és szállítási feltételek közül választhat:

  • Előrefizetés (kizárólag a Magyarország területére)
    • A felhasználó ennél a fizetési módnál a termék vételárát és a szállítás díját banki átutalással előre kifizeti a MySoft Bt-nek.
    • A MySoft Bt. fenti összegeknek a bankszámláján történő jóváírás napján intézkedik a megrendelés Sprinter futárszolgálattal történő kiszállításáról.
    • A MySoft Bt. a vételár és szállítási díj bankszámláján történő jóváírásától számítva általában 1 munkanap alatt vállalja a csomag kiszállítását (a pontos szállítási idő a termékek adatlapján a megrendelés pillanatában feltüntetésre kerül).
    • Az áru számlája a csomagban kerül elhelyezésre, a MySoft Bt. minden csomagra biztosítást köt.
  • Utánvét (kizárólag a Magyarország területére)
    • Ez a fizetési mód egyes termékeknél nem elérhető.
    • A MySoft Bt. ezt a fizetési módot kizárólag bruttó 500.000 Ft összegű megrendelésig tudja vállalni.
    • A MySoft Bt. az érvényes, telefonon visszaigazolt megrendelés napjától számított általában 1 munkanap alatt vállalja a csomag kiszállítását (a pontos szállítási idő a termékek adatlapján a megrendelés pillanatában feltüntetésre kerül).
    • A MySoft Bt. ennél a fizetési módnál az érvényes megrendelést követően azonnal intézkedik az áru Sprinter futárszolgálattal történő kiszállításáról.
    • A felhasználó a megrendelt áru vételárát és a szállítás díját a futárnak köteles kifizetni az áru átvételével egy időben.
    • Az áru számlája a csomagban kerül elhelyezésre, a MySoft Bt. minden csomagra biztosítást köt.
  • Személyes átvétel az ügyfélszolgálaton
    • Személyes átvétellel a MySoft Bt. abban az esetben adja ki a megrendelt árut ha:
      -a felhasználó a vételárat banki átutalással már megfizette és az összeg a MySoft Bt. számláján jóváírásra került, vagy
      -a felhasználó a vételárat az áru átadásával egy időben készpénzben kifizeti (bankkártyás kifizetésre is van lehetőség az ügyfélszolgálaton)
    • Személyes átvétel a 1067 Budapest, Eötvös utca 19. (kapucsengő: 24-es) szám alatt történik, hétfő – péntek 16-18 óra közötti időszakban.
  • A részletes szállítási díjakat itt tekintheti meg

7. Garancia

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Felhasználó a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

Nem érvényesíthető a jótállási, vagy szavatossági igény, ha a hiba rendeltetésellenes, vagy a kezelési útmutatóban foglaltaktól eltérő használat miatt következik be, vagy abban az esetben ha a jótállási/szavatossági időszak alatt az áru jótállási jegyén felsorolt szervizeken kívül más javítóhely végez javítást.

A MySoft Bt. a pixelhibára vonatkozó garanciára a nemzetközi ISO 13406 ClassII szabványt alkalmazza.

8. A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

9. Elállási jog

Az elállási nyilatkozat minta itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

a. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
d. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
e. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
f. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
g. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
h. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
i. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
j. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
k. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
l. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Speciális szabályok a nyomtatókellékekre vonatkozóan:

Fogyasztó a termékeket csak a jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékben használhatja az elállási jog gyakorlása előtt. Az ezt meghaladó használat esetén a levont értékcsökkenés mértékével csökkentett összeget fizeti vissza Szolgáltató.

Az alábbi mértékű használat tekinthető a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékűnek:

Nyomtatók: 10 oldal nyomtatása felett a nyomtató értékcsökkenéséért felel a fogyasztó.

Tinták, tinta szettek, tisztítófolyadékok: Elállás esetén a termék fogyásának arányában álló értékcsökkenéssel számolhat a fogyasztó. Abban az esetben, ha az meghaladja a termék kipróbálását (a termék kapacitásának 5%-a). Kizáró tényező: ha más forgalmazótól származó tintát tölt a fogyasztó a patronba.

CISS rendszer (tintával töltve vagy tintával mellékelve): 2%-os tintafogyás a kipróbáláshoz elegendő. A 2% tintahiány felett a termék értékcsökkenését a tinta fogyásának arányában levonja Szolgáltató a termék értékéből. Kizáró tényező: ha más forgalmazótól származó tintát tölt a fogyasztó a rendszerbe.

Tintapatronok, tonerek: A kipróbáláshoz megállapított érték: a tintapatron/toner kapacitásának 5%-a. Az e feletti mennyiségű fogyás miatt értékcsökkent lesz a termék, így ezt az összeget levonja Szolgáltató a termék értékéből.

10. Adatvédelem

A MySoft Bt. a webáruház működésével kapcsolatos személyes adatokat az adatvédelmi biztos részéről NAIH-60006/2012 szám alatt történt nyilvántartásba bevétel alapján kezeli. A MySoft Bt. a személyes adatok kezelése során az 1992. évi LXIII. törvény, valamint a 2001. évi CVIII. Törvény 13/A.§ (1) – (9) bekezdéseiben foglalt szabályok szerint jár el.
Az adatkezelési tájékoztató az alábbi linken érhető el:
http://mysoft.hu/aszf/Adatkezelési_tájékoztató_mysoft.pdf

11. Szerzői jogok

A Szolgáltató fenntart magának minden jogot az MySoft.hu weboldalon, azok bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.

Miután a Mysoft.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a MySoft.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A MySoft.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire. A szolgáltatások igénybevétele semmilyen körülmények között sem eredményezheti, hogy a forráskódot bárki visszafejtse, visszafordítsa, vagy bármely más módon megsértse a Szolgáltató szellemi alkotásokhoz fűződő jogait.

Tilos továbbá a MySoft.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a MySoft.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető (pl. keresőrobot, vagy bármely más visszafejtő).

Az MySoft.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

Felhasználó a weboldal egyes részeit saját felhasználás céljából a merevlemezére lementheti, vagy kinyomtathatja, ám ebben az esetben sem válik jogosulttá a weboldal így többszörözött részének a tovább használatára, terjesztésére, fénymásolására, átvételére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, a tartalom kereskedelmi forgalomba történő hozatalára.

12. Banner-hirdetők felelőssége

Jogszabályban meghatározott kivételekkel az MySoft.hu-n a Hirdető által elhelyezett Hirdetések, promóciós anyagok, vagy egyéb anyagok tartalmáért illetve jogtisztaságáért, valamint a szolgáltatás használatért kizárólag a hirdetőt terheli a felelősség. Hirdetésének tartalmáért, megjelenítéséért, az információk valóságáért kizárólag a Hirdető felel.

A Szolgáltató kizárja felelősségét mindazon károkért és hátrányokért, elmaradt haszonért, amelyek az Mysoft.hu-n elhelyezett anyagokból származnak, beleértve a harmadik félnek okozott károkat is.

Továbbá az MySoft.hu üzemeltetői semmilyen felelősséget nem vállalnak a rendszer használatából adódó károkért, illetve bármilyen jogsértésért, beleértve a szellemi tulajdonjogokat is.

13. Vegyes rendelkezések

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembe vételével a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét.

14. Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

15. Záró rendelkezések

A MySoft Bt. fenntartja a jogot arra, hogy a www.mysoft.hu oldalon található információkat, termék és szolgáltatáslistát, termék leírásokat előzetes bejelentés nélkül megváltoztassa, valamint az üzletszabályzat rendelkezéseit módosítsa.